Од секое ќоше демне по некој холивудски народен херој, некој славен лик што се борел за човечки правдини, некој јунак над јунаци што изгинал на големото платно, на пожолтените страници на рото-романите или пак на стрип-лентите во високотиражните весници.
„Бед инглиш“
од Дарко Митревски
(2008)
Сите во соседството знаеле дека човекот што доаѓа е богат бизнисмен кој не жалел пари за да биде овековечен на големите платна на сликарот Соколовски.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Дали приближно и веројатно психолошки фалсификувајќи можете да се обидете да го реконструирате тој порив на еден тинејџер да слика големи платна во стилот на Караваџо.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Увезов една девојка од Шведска - Анита Бјорк, која ја играше насловната улога во Госпоѓица Јулија - сакав непознато лице. okno.mk | Margina #22 [1995] 149
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Кога вртелешката се скина и сруши, всушност се сруши макетата која ја зголемивме на големото платно, а пред платното поставивме живи луѓе.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Можат геј-мажите да си тврдат дека сакаат да гледаат прикази за самите нив и за своите животи, но ним честопати знаат да не им се допаѓаат приказите за геј-мажите што ги создале геј-мажи или, пак, не успева да им потрае таа заинтересираност за нив.
И може да им се разбере неполетноста.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Геј-мажите не ги возбудуваат геј-мажи.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Геј-мажите си имаат женски икони – диви, манекенки, холивудски ѕвезди, а денес дури и политичарки – со кои ќе си се идентификуваат.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
И си имаат стрејт-мажи да им бидат икони што ќе ги посакуваат – спортски јунаци, фотомодели, ѕвезди од големото платно и од малите екрани, мажи во униформа.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
И нема што да читаат романи, да гледаат филмови, да запишуваат предмети, да гледаат изложби и да одат на културни фестивали што се фокусираат на геј-мажите.
Во 1978 г., канадскиот социолог Бери Д.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
На големо платно сместено над вагонот, се одвива проекција на филмски документи од деновите на холокаустот.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Токму како на она големо платно на Шагал...
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)
Многу, многу подоцна на една изложба на слики на Шагал во Париз, на едно големо платно ми се откри мигот на рајот од детството во животот на нашето откорнатичко семејство.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)