Хомосексуалноста има особен, посебен однос кон културата.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Несомнено, „успокојува тоа што големо мнозинство од гејовите“, како што напиша Едмунд Вајт во 1980 г., „се еднакво филистејци како мнозинството стрејтови“ (еден од благодатите на геј-ослободувањето, тврдеше тој, ќе биде ослободувањето на „многу бездарни души“ од поривот да создаваат лоша уметност, за да се ослободат да си станат водоводџии и електроинженери).472 Но, работата не е во тоа што самите геј-мажи се родени „уметници“, иако сите се отуѓени, донекаде, од необработеното искуство (што може да биде објаснување зошто оние геј-мажи што не се родени уметници сепак чувствуваат настран порив да создаваат уметност, како што приговараше Вајт).
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Но тоа е активност на која геј-мажите ѝ се посклони поради особеноста на нивната општествена положба.471
А тоа можеби е причината поради која има толку многу геј-мажи во уметностите и во разни културни професии.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Кога Комитетот зборува за емиграцијата, секако го има на ум раководниот слој од емиграцијата, кој во големо мнозинство навистина бил таков каков што го карактеризира в. “Отмъщение“. 12 Истото, 67 (“Отмъщение“). 13 Истото,69 (“Отмъщение“). 14 Истото, 60-61 (в.“Глас“). 15 Истото, 65-66 (“Отмъщение“). 16 Истото, 59-60 („Отмъщение“). 17
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)
Тој вид практично општествено промислување и вторично обработување што настраните го прават инстинктивно, нужно, е секако корисно за секого и му е својствено на секој уметник, на секој стилист, на секој готвач, на секој богослов, без разлика дали е геј или стрејт.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Таа, всушност, е суштинска за уметностите – за книжевноста, за креативната и критичка мисла, за културното создавање воопшто.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Тоа што го користат како решителен аргумент за повик кон итно решавање на проблемот на опстанок, на оваа или онаа нација, аргумент на кој се одзива големото мнозинство, само зборува каква е состојбата, а извесно и идната судбина (еднаква со неговата измината судбина) на човекот-маса од нашите простори.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Изложбата ќе ја посетат околу 50 милиони луѓе, па сосем е сигурно дека големо мнозинство од нив ќе бидат обични посетители на кои сегашниве експонати не би можеле во нужната светлина да им ја доловат нашата земја.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)