Овие восхитувачки компјутерски создадени геометриски форми ги украсуваат речиси сите популарни книги и текстови за хаосот.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Низ историјата формалното мислење му било подредено на процесуалното и дури со почетокот на новото доба тоа истапува како „аналитичка геометрија“, т.е. како во бројки укодирани геометриски форми.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Простата динамика е здружена со едноставни геометриски форми.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Уште Галилеј тврдел дека “големата книга на природата е напишана со математички јазик”, и додал дека “јунаците на таа книга се триаголници, кружници и останатите геометриски форми, без кои истражувачот само залудно би талкал по мрачниот лавиринт”.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Фрактали се геометриски форми кои, наспроти оние Еуклидовските, воопшто не се правилни.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Пред делата на Брацели не можеме да го примениме скептичкиот критериум за Bracelli пред-уметничкиот карактер на гола студија, туку се наоѓаме пред конечниот резултат, пред една конструкција на фантастични ликови од геометриски форми.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)