Во виртуелниот простор никој не може да биде препознаен и класифициран според бојата на кожата, полот, националноста, староста...
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Таа средба во еден виртуелен простор на историјата трае само неколку мигови.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Истекуваат другите, ја дочекувам одново скопската епизода од филмот.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Прашањето за идентитет е едно од клучните прашања кое на Мрежата се појави уште во раните осумдесетти, а со растежот на Web стана едно од поважните.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Боинг има план да проектира контролор на лет во виртуелен простор, така што контролорот плови илјадници метри над аеродромот, гледајќи со непопречен поглед во која било насока (додека всушност седи на земјата хранејќи се со правовремени визуелни податоци од сателит и повеќекратни глетки од камери).
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Петар кој одвреме-навреме го чисти виртуелниот простор од реалните мртовци?
„Сонце во тегла“
од Илина Јакимовска
(2009)
Разграноците на оваа технологија, како што е Валдерновата авантуристичка игра, не треба да ни го одвлекуваат вниманието од тековните примени во молекуларната биологија (скратување на молекули со помош на вид и допир, во воздухопловната симулација, медицинскиот тренинг, архитектурата, индустрискиот дизајн.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)