Остварил и студиски престои во Берлин и на Школата за визуелни уметности во Њујорк.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
133 БЕЛЕШКА ЗА АВТОРОТ Зоран Попоски (р. 1974, Скопје) има магистрирано уметност во нови медиуми на Универзитетот ДУК во Австрија.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Џим МекКлилан (Jim McClellan) превод: Марина Костова; извор: THE FACE, october 1995 Веб-страницата на Nicholas Saunders е http://www.cityspace.co.uk./users/bt22 Маргина 37 169 Глобална сцена 170 okno.mk Бранислав Gимишриевиk ~ ́ ‘ПОП’ ОД ОБЕТЕ СТРАНИ НА ПРИНЦИПОТ НА ЗАДОВОЛСТВО: ЗА БРИТАНСКАТА УМЕТНОСТ ВО ДЕВЕДЕСЕТТИТЕ dry
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Секој разговор за популарната визуелна уметност, барем онаа што не е филм или спот, денес се одвива на еден лизгав терен каде што се мешаат „реалните“ дискурзивни формации на популарното со посакуваните дискурзивни формации на популарното.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
1 Деструкциската уметност сведочи за тенката, слаба, безначајна условеност на опстанокот: тоа е визуелен дискурс на преживеаниот.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
„Таа потрага по кинетизмот, како потполна визуелна уметност, го поставуваше проблемот на односот слика - движење наспроти бојата и музиката, дури и во времето на немиот филм.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Тоа е единствениот обид на сериозно сидрење на визуелните уметности во технологијата и психодинамиката на стварното и виртуелно исчезнување, една од ретките културни пракси која се обидува да го исправи општото отсуство од дискусии за деструкцијата во општеството.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)