ваш (прид.) - филм (имн.)

Денес кога размислувам за филмовите на Енди сѐ уште ме фасцинира едноставноста на изразот, но и чувството што се провлекува низ нив, на нешто кое се обидувате да го фатите, но не можете бидејќи тоа секојпат необјасниво ви бега.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Тоа е момче што спие, но дали? 1966-та Ворхол го прашаа, “Дали сакате многу луѓе да ги видат вашите филмови?
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Ќе би­ дам првиот што ќе признае дека сме верзија на “Cheap Trick” во девеесеттите или на “Knack” можеби, но и последниот кој ќе каже дека тоа не се исплати.”
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Снимател на поголемиот број на вашите филмови е Саша Вирни (Vierny), кој му беше постојан снимател н Ален Рене, а соработуваше и со Буњуел и со Раул Руиз.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Него го одбравте за невидлив јунак на вашиот филм Стомакот на еден архитект...
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Човечките игри и нивните скриени правила се прецизно разработени во вашите филмови, особено во вашите поставки на некои понеобични или измислени игри.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Времето по Њутн или Милтон, времето на владеењето на Вилием Орански во Англија, потоа оние неколку десетлетија пред француската револуција - сето тоа има директно влијание врз вашите филмови.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Го знаеш оној познат коментар на Макавеев, кога го прашале: „Која е пораката на вашиот филм?
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Со голема мака се воздржувам резонерски да ги коментирам „автентичните” муабети на моите ликови.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Дали ќе ве изненади ако ви кажам дека и филмот разочара? •Хичкок: „Не, не, се согласувам, сметам дека сѐ е премногу комплицирано и дека објасненијата на крајот се премногу конфузни.” 144 Margina #22 [1995] | okno.mk Озлогласената (Notorius), 1946г. •Бев нестрплив додека стигнавме до Озлогласената, бидејќи тоа е ваш филм што најмногу го сакам.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Тој нѐ предупреди, и навистина, потоа три месеци ме следеше F.B.I.” •Озлогласената се прикажуваше повеќе пати во целиот свет и дури и по 20 години останува крајно модерен филм.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
- Зошто во сите ваши филмови со потера главниот јунак истовремено бега и од полицијата и од вистинските злосторници?
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
- Не знам, но тоа се сретнува во многу ваши филмови...
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
- Да, сето тоа го прави Станар „прв Хичкоковски филм”, кој започнува со тема која ќе стане и тема на скоро сите ваши филмови: човек обвинет за злосторство кое не го направил.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
DD ПТ: Ќе има и ретроспективна изложба на вашите филмови во Whitney Museum? DD ЕВ: Можеби.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)