Не прашувајте ме, на споредниов пат од сите тие споредни патишта, зошто Хајдегер, кој целиот живот го читаше Екхарт и го сметаше за учител, никаде не го споменува ниту обрезувањето ниту Мајмонид - тоа е друго прашање.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Дури и кога зборувам за нешто најинтимно, на пример, за сопственото обрезување, подобро е на ум да се има дека станува збор за одредена егзегеза на која вие ѝ ја одредувате насоченоста, контурите и помнењето запишано во културата на вашето тело.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Базично, во виртуелната реалност сè е неисцрпно, освен една таинствена работа, креативноста.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Потребно е да се има и време и здравје и останатите работи кои се, секако, сè уште во вашето тело.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
РАЗГЛЕДНИЦИ ОД РАБОТ
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Сите ние бевме исплашени од „едноставно кажете не“ кампањата, но што вистински се случува со вашето тело и мозок кога земате дрога?
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
А затоа што се движи и гледа, тоа ги задржува стварите во кругот околу себе. (Merleau-Ponty 1964:162-3) Употребата на сопствените тела од страна на уметниците ја поткопува објективацијата и поттикнува вознемирувачки, често неприфатливи емпатии, а во однос на вреднувањето на уметноста и јавното однесување претставува напад врз поимот на дистанца и објективност.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
ÂÂ Дали вашите тетоважи всушност се некаква интенција за симболичко распространување на телото вон видливите телесни граници? Маргина 37 55
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Постојано го имате она „ова е убаво, ова не е“.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Феминистичките писателки како Luc Irigaray и Helne Cixous повикуваат на авторизација на автобиографското односно субјективното: „Испишете се себеси. Вашето тело мора да се чуе.“
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Ако нешто е прифатено како убаво, не е важно со кој интензитет тоа е врз вашето тело, не е битно дали тоа нешто во вашето тело може да предизвика карцином или дека телото може да го отфрли.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
ÂÂ Мислам дека е обратно. Тетовирањето ги дефинира границите на вашето тело и го врзува.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Ако не погодите, јас ќе ве земам вас, вашето тело и вашата душа.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Дури и кравата, како да се исплаши од нешто, ги наведна роговите и замука подмолно како земјотрес. – Ако некој ми вети нешто, тогаш мора да го исполни тоа ветување.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Вашите умови ја пишуваат теологијата.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Храмот, се разбира се вашите тела.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)