Ворхол со ова ја порекнуваше идејата за забава околу која што е концентриран американскиот комерцијален филм.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Неговите рани филмови како да го надокнадуваат она што инаку би било пропуштено со елипсата.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Се чини како оној најслушаниот Бојс кој исчезна низ прозорецот да се вратил низ рамките и присуствува на оваа изложба, Бојс-дијалектичар и оратор-бранител, Бојс на перформансите и екологист- кандидат на европските избори, оној кој ја подржуваше идејата “секој човек е уметник”, оној чија концепција за проширена уметност немаше ништо заедничко со “таканаречените пластични дарови”; се чини како тој, Бојс, теозоф и гуру, да се обраќа до ѕидовите, но само со неколку зборови педагошко резиме.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Би сакал да се обидете да се почитува тоа“, рече Бренер.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Анализирајќи ја рамката, кон делото ќе добиете поинаков пристап при што ќе сознаете дека „филцот (термички изолатор), маста (движење и храна) и бакарот (енергетски спроводник), соединети во оваа енергетска скулптура и директно поврзани со подот, сочинуваат поле на сила и набој”.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Александар Соколов Бренер, извадоци од интервју ÂÂ Кажете ни нешто за вашата идеја за демократска уметност. ÂÂ Овој концепт датира од времето на Маркиз де Сад.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Вие само пренесете така, дека, божем, тоа е ваша идеја, а не моја.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Едноставно забележувам дека наспроти еден ваков Бојс нема што повеќе ниту да се каже, ниту да се противречи.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)