Она што ја прави исполнета со радост е присуството на Невестата, потоците светлина што течат низ отворените завеси и живите бои со кои девојчето (Невестата) го бои креветот.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Лембик (Alembic), од арапски al-anbīq, алхемиски сад за дестилација, од којшто подоцна се развила ретортата.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Кога Duchamp врз својата глава (алхемиски сад) оформува ѕвезда како симбол на coniunctio oppositorum, тој сликовито го изразува она што Герхард Дорн веќе го сфатил - имено, дека вештината “не може да се разбере со голо око, туку исклучиво со умот.”
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Ѕвездоликиот геометриски образец (знакот на Соломоновиот жиг) се јавувал дури на крајот на магистериумот (вештината), како знак дека опусот е успешен.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Беше топло, како што може да биде само во пеколот.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Фактот дека девојчето (Suzanne/Невестата) го бои креветот (алхемискиот сад/ глава/според тоа Duchamp) укажува на тоа дека емајлираната личност не е Аполинер туку Ергенот/Duchamp.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)