Онисифор Проказник се свртел со бавно движење.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)
Сегашната експлозија на хетерофобија, национализам и омраза кон имигрантите е поврзана со сегашната економска криза и со невработеноста. Margina #21 [1995] | okno.mk 71
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Со постепеното одделување на македонските интереси од бугарските, со земањето на македонското прашање во свои раце и најпосле, и најмногу со сегашново востание Организацијата како резултат го постигна тоа што не го претпоставуваше: наместо слобода да бараат, сега во Македонија мнозина се убедени дека ни треба полно пресечување на врските со сите балкански народности и култивирање на сѐ што е во Македонија оригинално и свое: јазикот, обичаите, историјата, писменоста, народната литература итн.
„За македонцките работи“
од Крсте Петков Мисирков
(1903)
Колку долго ќе трае овој феномен, тешко е да се каже. Вие постмодерната ја согледувате како обележена со разлики, плурализам, амбиваленција и контингенција.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Кружат шишињата со ракија од рака до рака, паѓаат наздравувања, благослови, едно од друго поубави, помладите поздравуваат со сегашен јазик, а старците вадат од сеќавањата некакви стари зборови, па ги везат и ги редат во долги наздравувања, ракијата во шишињата се смалува, а расположението, расте.
„Бојан“
од Глигор Поповски
(1973)
Така, потивко отколку што се очекувало додека со некаква измореност ги потпирал градите на дрвените запци, прашал: - Колку деца изделка, мркачу, со првата, покојната Коца на Трипуновци, и колку со сегашнава што ти дојде од Побожјане?
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)