Можеме да завршиме со враќање на прашањето за тоа што ги мотивира новите напади врз компјутерската метафора.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Архитектурата на Хундертвасер е во склад со постмодерното и постиндустриското време, со враќањето на човекот кон природата, со дефинитивното сознание дека човекот е само дел од таа природа, а никако некој над-организам, суштество кое може да живее надвор од својата природна околина и кое претставува централен субјект. 122 Margina #19-20 [1995] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Вечерта, додека ја стискаше својата Пеличка во своите веќе пресушени гради, знаеше дека достојна се оддолжила како со враќањето на коските на дедо Костадин, така и сега, со враќањето на нивните внучиња кај своите родители.
„Црна билка“
од Ташко Георгиевски
(2006)
Така е и со враќањето од туѓина, свртената страница си останува свртена.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Овој проблем нема да биде решен едноставно со враќање на имотот на неговите претходни сопственици или преку одделување на комунистите од не- комунистите.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
До последните денови од животот, таа веруваше дека постои излез од страдалничкиот круг на егзилот, со враќањето на почетната точка, со враќањето во родната земја.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Излегуваше дека нејзината одлука да остане подолго во Долнец, го засилува фактот што нема некој силен мотив да брза со враќање дома, во градот.
„Братот“
од Димитар Башевски
(2007)
NSK Eda Čufer & Irwin NSK ДРЖАВА ВО ВРЕМЕТО Ретро авангардата е темелна уметничка постапка на Neue Slowenische Kunst, а се заснова врз премисата дека траумите од минатото коишто влијаат на сегашноста и иднината можат да се залечат само со враќање на почетните конфликти.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)