помеѓу (предл.) - татко (имн.)

Тој, всушност, ќе стане жртва на старата кавга помеѓу татко му и неговите полубраќа.
„Тврдина од пепел“ од Луан Старова (2002)
Со текот на времето помеѓу Татко и Камилски повеќе немаше речиси никакви тајни. Остануваше само Татковата цариградска енигма.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
XXVII Имаше уште многу други прашања претходно да се расчистат од теоретски и од методски карактер помеѓу Татко и Камилски, па да се започне замислената операција чистење од опасни турцизми.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Дискусија за лавиринтите, посебно за Балканот како лавиринт, зазеде посебно место и во идните средби помеѓу Татко и Климент Камилски, посебно откако првиот го нарече нашиот Полуостров најголем и најсложен лавиринт.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Камилски имаше извршено и свои истражувања за душманлакот, зборот со далечно персиско потекло, којшто минувајќи во Отоманската Османската Империја, кај различни народи добиваше и различни значења.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
LV Ориентализмот душманлак беше повод помеѓу Татко и Климент Камилски да се разгори нова дебата, нивната потрага да добие нов тек, односно да се врати на почетната замисла да се трага само по заемките со, наводно, опасна конотација.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
А за тоа одлучи, нема да верувате, една партија балкански покер на чардакот на нашата куќа крај реката помеѓу Татко и неговите верни пријатели. Тоа вреди да се раскаже...
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Веднаш се селиме во светот на Библијата, приказната за Јосиф и браќата или приказната за непрокопсаниот син.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Нѐ потсетува на епската поколениска кавга меѓу Ахил и Агамемнон во Хомеровата Илијада или на театарот на династиски/семеен лом што досегнува дури до Цар Едип од Софокле до драмите на Јуџин О’Нил и Артур Милер.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Таквите генерациски борби помеѓу таткото и синот се многу сериозна работа.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)