Во куќата на Матвеј Николаевич стана уште полесно; само Наташењка плачеше, Вадим, по малку напрегнувајќи ја волјата, веќе се занимаваше со своите пресметки и, во себе, беше мошне горд поради тоа.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
А Ирина дури и на погребот плетеше џемпер. Така минаа три дена.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Вчера на погреб. Ја закопувавме баба ми.
„Вител во Витлеем“
од Марта Маркоска
(2010)
Го чекав автобусот што требаше да помине од тука и да ме однесе во Скопје. Да стигнам на погребот на вујко ми.
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)
Следното на што се сеќавам беше солзата на син ми која капна во супата што ја јадеше во ресторанот и направи крукче меѓу зеленчукот и тестенините.
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)
А можеби и не беше тоа токму ветерот туку некои од оние негови поситни синови.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Ми ја прати кашлицата како опомена.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Дури не можам да се сетам ни каде се наоѓав; (веројатно во некој од походите по планините, помеѓу две борби); а и верзиите што ги слушнав за денот на погребот не се совпаѓаа.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Сосема заборавив дека сум на погреб, а една од душичките што дишеше шумно зад мене, се накашла.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Бев спречен да присуствувам на погребот на мајка ми.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Вели: „Јас сметам дека и ветерот беше присутен на погребот.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
„По мозочниот удар, брат ми лежеше неподвижен цел месец пред да умре,“ рече Јохана.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Првата повоена пролет ја сретнав Јохана Климт. Една година пред тоа дознав дека Густав умрел, но не појдов на погребот, не појдов да ја видам Клара, ниту пак ѝ се јавив.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Што да се каже на пример, на погребот на еден питон?
„Сонце во тегла“
од Илина Јакимовска
(2009)
Понекогаш ја сонува како му шепоти на увото тивко, нежно, мило, возбудливо, исто онака како што му зборуваше во Прага, а понекогаш гласот го здружуваше со здебелениот глас на Стела, но не му шепотат, ами му пеат тажни песни облечени во црно како калуѓерки; му пеат како на гроб, како да му дошле на погреб.
„Животраг“
од Јован Стрезовски
(1995)
Уште на погребот ми запре погледот на нејзиното широко, питомо, паметно лице, а сега, одблизу, на неговата белорозова кожа ги видов овде-онде расфрланите пеги што ги потенцираше црвеникавиот отсјај на нејзината коса. Таа беше тивка природа.
„Братот“
од Димитар Башевски
(2007)
Иако уште на погребот видов дека не се труди да прикрие дека не е верник, па дури и дека не се плаши од тоа да биде некому трн во око со тоа што не носи црнина, сепак помислив дека решила да остане подолго за да го испочитува редот.
„Братот“
од Димитар Башевски
(2007)
Секогаш кога одевме кај некого на погреб ти сакаше да си дотеран.
„Седум години“
од Зорица Ѓеорѓиевска
(2012)
Пиејќи, забораваа луѓето дека се на погреб.
„Злодобро“
од Јован Стрезовски
(1990)
Луѓето се кршеа: каде да се определат, каде да одат: на свадба или на погреб.
„Злодобро“
од Јован Стрезовски
(1990)
Веселбата на погребот се зголемуваше, ако при копањето на гробот за да се стави мртовецот, се најдеа шишиња со вино закопани некогаш заедно со мртовецот, на кого коските му изгниле, а тие останале.
„Злодобро“
од Јован Стрезовски
(1990)
На погребот на Профима се собра сето село: и тие што го сакаа и тие што не го сакаа.
„Свето проклето“
од Јован Стрезовски
(1978)
Дојде на погреб наместо мајка ми и ме погали по глава.
„Одбрани драми“
од Горан Стефановски
(2008)
Биењето на камбаната зачести. - Сега бие на погреб - рече и забрза чекор.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Кога конечно успеав да разговарам со неа, дознав дека не е закажан денот на погребот.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Било договарано да биде покопан на Пленпале, гробишта кадешто се покопуваат швајцарски значајни луѓе, но тоа не беше лесен потфат.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Кога швајцарските власти конечно го одобрија погребот на Пленпале, тој беше закажан за четврток, 18 јуни.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Имав речиси четири дена да го убивам времето во Женева.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)