Сексипилна, реформатор на модата во светот.
„Читај ми ги мислите“
од Ивана Иванова Канго
(2012)
Центар на модата Во „Староместне намјести“ се наоѓа средновековната саат-кула, која ги одбројува часовите цели пет века.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Таа мора да го стори ова не само поради тоа што сето она кое желбата сакаше да го оттргне од говорната игра одново се враќа во неа, туку и поради тоа што истовремено, и самиот говор се наоѓа загрозен во својот живот, изгубен, отсечен, поради тоа што повеќе нема граници, препуштен на сопствената конечност во истиот миг во кој изгледаше дека неговите граници се бришат, во истиот миг во кој престанува да биде сигурен во себе, опфатен и ограден од страна на бесконечното означено, кое изгледаше дека го надминува. 50 Margina #11-12 [1994] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Самата девалвација на зборот „говор“, она што ја издава малодушноста на речникот, искушението на ефтиното заведување, пасивното препуштање на модата, свеста за авангардата, т.е. незнаењето, сето тоа претставува сведоштво.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Со оглед на сегашната состојба во квир културната анализа, прерано е да се обопштува за значењето на дивите, на мелодрамите, на мјузиклите, на модата и на дизајнот.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Знаеше да заштеди од џебните пари кои ги добиваше од татка си, па си купуваше списание на српски јазик „Илустрација“ во кое имаше фотографии од последните модни трендови од центарот на модата и уметноста во тоа време – околу 1938мата - Париз, Франција.
„Белиот јоргован“
од Хајди Елзесер
(2012)