Мил имаше и теорија во врска со откривањето на карактерот на човекот преку чекорењето, одењето.
„Јанsа“
од Јован Стрезовски
(1986)
Голтањето беше успешно и незабележливо, како улога која соодветствува на карактерот на самиот актер.
„Ниска латентна револуција“
од Фросина Наумовска
(2010)
Таа влијае на содржината и на карактерот на уметноста барем во онаа мера во која влијае и родот (genger), дури или можеби посебно тогаш кога уметникот се обидува намерно да ја трансцендира.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Бидејќи самата оваа врска претставува некаков однос во реалниот свет разумно е да се претпостави дека постои некаков начин за изразување на карактерот и својствата на врската со помош на граматичките правила на јазикот.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Сепак, Врапче е нешто друго. Другарите се принудени да вршат две активности, кај Врапче е тоа вообичаено. Како придавка на карактерот.
„Човекот со четири часовници“
од Александар Прокопиев
(2003)
Зошто толку одлагав, зошто покажав таква нерешителност на
карактерот и не ги барав порано тие чевли, на кои имав полно право?
„Послание“
од Блаже Конески
(2008)