При сосем редуциран материјал, во завршница на дами, неговиот коњ (тој игра со црни фигури) е врзан и сведен до бедната улога на пион зад кој се затскрива кралот, опасно угрозен на ха-7, додека белиот лауфер може широко да се рашетува.
„Послание“
од Блаже Конески
(2008)
Платив. Ѝ се обраќам на дамата: – Изедете го, – велам – граѓанко, платено е. А дамата не мрда. Се срами да го докусури.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
- На овие зборови и двете соговорнички на дамата се стаписаа.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Потоа кратко разговараше со шоферот на автомобилот кој пак беше многу вознемирен, многу брзаше и сакаше веднаш да им се оддолжи на дамите за немилиот настан со мала парична надокнада.
„Белиот јоргован“
од Хајди Елзесер
(2012)
И тој младио маж кој им помогна на дамите? Памтиш? Е па тој беше. Петар Димоски.“
„Белиот јоргован“
од Хајди Елзесер
(2012)
Во такви околности, дејствувам како приврзаник на дамата што е засегната.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Ивона, која навидум ги игнорираше зборовите на дамата, застана на црвениот сигнал кој се запали во нејзината глава.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
А пред зградата, таа ми вели со својот буржоаски тон: – Голема магарштина од ваша страна.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)