на (предл.) - војска (имн.)

А од нивната касарна, таму најгоре на Чауле, како сведоштво за немоќта на војската да се одбрани од ајдутските напади, и ден-денеска се расфрлаат камења и старовремски ќерамиди.
„Потковица на смртта и надежта“ од Миле Неделкоски (1986)
Набрзо потоа му се родија и внуките, Македонка и Пиринка, па тој, сиот угреан од радост, велеше: - Барем уште една да ни родеше; неа ќе ја крстевме Солунка, за сите три да ни беа заедно.
„Потковица на смртта и надежта“ од Миле Неделкоски (1986)
Тогаш нашите војници го ликвидираа Алекса Брчето, го фатиле, наоружен и во фашистички облечен, како оди за да им се придружи, кај Германците на Чауле, а Анѓеле веднаш си ја прибра Митра назад, го распрчка гробот, ја откопа рубата и ја однесе во Одборот - за да ја благослови лично командантот на војската.
„Потковица на смртта и надежта“ од Миле Неделкоски (1986)
Стражарницата во вид на михраб на мостот, обично вградуван во внатрешноста на џамијата, можела да биде замислена и како вид божјо испраќање на војски во нивни походи.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Син му на Ризван бег, Абдула ефенди, долги години беше офицер во воената комора што се грижеше за снабдување на војската.
„Бунар“ од Димитар Башевски (2001)
Знаеше за султани и паши, за паѓање на династии, за движење на војски, за мировни договори, за дервенџиската улога на Маказар во еден период, за шумските стопанства, за поплави и пожари.
„Бунар“ од Димитар Башевски (2001)
Еве во рамките на ширењето на невистини како биле објаснети настаните од 6 мај во официјалниот весник “Монастир“ од 30 април (13 мај): „Во минатата среда некои бунтовници, со намера да предизвикаат буна, почнаа во разни делови од градот да пукаат на војската и на турското население.
„Солунските атентати 1903“ од Крсте Битоски (2003)
Требало да се истакне „храброста“ на војската и полицијата коишто успеале ладнокрвно да ги ликвидираат атентаторите (иако за нивното херојско однесување и загинување знаел целиот град) и по секоја цена, било преку прогласувањето дека тие, наводно, му припаѓале на „Македоно-бугарскиот комитет“ или преку „пронаоѓањето“ кај Коста документи, да се убеди домашната и странската јавност дека гемиџиите биле членови на „комитетите“ и дека имале врска со Бугарија.
„Солунските атентати 1903“ од Крсте Битоски (2003)
Благодарејќи на брзата интервенција на војската и на жандармеријата, намерата на бунтовниците беше осуетена, а редот и мирот веднаш воспоставени.
„Солунските атентати 1903“ од Крсте Битоски (2003)
Овците да се отераат, со луѓе и пазачи, уште пред стасувањето на војската, право кон Белград.
„Вежби за Ибн Пајко“ од Оливера Николова (2007)
Дел од странските новинари прибежиште нашле во Турција, во градовите Истанбул и Анкара.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Во нив секако преовладувале информациите за напредувањето на војските на силите на Оската без да наидат на каков-таков отпор.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Краварката ѝ се пожалила дека нејзиниот господин кој ја венчал пред да почне војната, сега, им се придружил на војските што заминале в туѓина.
„Летот на Загорка Пеперутката“ од Србо Ивановски (2005)
Цар Алексанадар киниса. Го зе на којнот, го занесоа персијскиот цар без којн.
„Македонски народни приказни“ од Иван Котев (2007)
Фаќат војската копај, копај, ја навртеле ректа.
„Македонски народни приказни“ од Иван Котев (2007)
Му вика на војската: - Деца - вика - на царот сега ќе му ја фатме целата војска.
„Македонски народни приказни“ од Иван Котев (2007)
Цезар платеник на војска на моќници и богаташи.
„Портокалова“ од Оливера Доцевска (2013)
Гласници на војските, на војните што ни седат на вратот“.
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)
Јас секогаш му помагав и никој не дозна за тоа.
„Три жени во три слики“ од Ленче Милошевска (2000)
Еден ден за вежбање на војската ставија камче на столпчето за километража, на тие што ги има по патиштата.
„Три жени во три слики“ од Ленче Милошевска (2000)
Генералите на војските кои ја спроведуваа волјата на генералштабовите, владите на завојуваните страни, во Солун, се подготвуваа за големата војна.
„Ервехе“ од Луан Старова (2006)