Згора на тоа, се преиспитува и нашиот сопствен однос кон уметноста денес.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Ориентацијата на мислењето кон уметноста, што може да се запази од романтиката па до, да речеме Адорно, за Вас, меѓутоа, не е поврзана со критиката на науката и рационалноста? Сметам за прикладно да направам две прецизирања.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Колку што формалистичкиот пристап кон уметноста ја оспорува нејзината идеолошка природа, иако едновремено и самиот скришно е идеолошки, толку промоцискиот пристап го отфрла значењето на идеолошката анализа на уметноста.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Секој однос кон уметноста воедно е и однос кон смртта.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Вие ја чувствувате природата, но кон уметноста сте доста рамнодушни.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Кон тие светови сме недоверливи, зашто сме и инаку недоверливи кон сè што е вештачко и кон уметноста.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Во англиската кинематографија, тој е единствен режисер за кого вреди сериозно да се зборува: тој е нивниот осамен придонес кон уметноста.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Уметничката политика како социјален инженеринг Уметничката политика може да значи две работи: прво, политика која се ориентира кон уметноста; второ, политика која се создава со помош на уметноста.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Нејзините мерки, намери и цели насочени како кон уметноста така и кон другите социјални активности се проучуваат, а посебно преобразбата и структурата на социјалната контрола, и тоа како во самата Германија така и обидите во таа насока на европско ниво.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Неговиот став кон уметноста е отворено субверзивен и - од точка на традицијата - ауметнички.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
А. Денет: Но, можете ли да го скршите современото елитистичко уметничко гето?
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Образованието негува одредена ригидност, особено кон уметноста, естетиката. 124 Margina #10 [1995] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)