Тој никогаш не губеше време за релативизирање или пак за рушење на холивудските митови (во митологијата на американскиот филм, не постои вредност која не е успешно пародирана), и од неговите изјави, и уште попрво, од неговиот однос кон протагонистите, можеме да го видиме респектот кон холивудската традиција, особено кон системот на ѕвездите.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Ворхол создаде особена митологија собирајќи ги претставниците на њујоршката алтернативна сцена под еден кров.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Со тоа се отвора можност кон системот на писмо да се примени низа од оперативни поими, кои се разработени во други семиотички дисциплини, и пред сѐ, во науката за јазикот.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Ракавицата е производ на Tom Zimmerman, којшто беше првиот VPL-ов “хардвераш” во почетокот на осумдесеттите, а јас се приклучив кон системот и ја развив можноста за фаќање имагинарни предмети.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Индиферентноста кон системот, логично, секојдневно ме соочуваше со извесен облик на смртта или, во најмала рака, со сопствената егзистенција.
„Ниска латентна револуција“
од Фросина Наумовска
(2010)
Т. Гамкрелиѕе СЕМИОТИКАТА НА ПИСМОТО КАКО СИСТЕМ Разгледувањето на писмото како семиотички систем го поставува истото во низата на други семиотички системи оформени од човекот и ја определува теоријата на писмото како поглавје во општата теорија на знаковите системи.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)