во (предл.) - лево (прил.)

Таа стоеше и се држеше за навлаката од седиштето в лево а јас зад неа, со раката за држачот зад мене.
„Балканска книга на умрените“ од Мето Јовановски (1992)
Врапчето се издигна зашеметено над трендафилот, збунето полета в десно па в лево и го снема меѓу дрвјата на соседниот двор.
„Било едно дете“ од Глигор Поповски (1959)
Тоа докажувало дека сум ја знаел изјавата наизуст, дека со неа успешно сум манипулирал, а од таквото однесување произлегувал сосема логичниот заклучок дека станува збор за лажна изјава.
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
Кај првата железна врата скршнуваме в лево.
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
Нема никогаш да заборавам како иследникот, на тоа последно испитување неколкупати повтори дека моите изјави, напишани точно шест пати, го потсетувале на јајца од иста кокошка.
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
Утрината, како и сите други денови продолжувавме право а потоа се качувавме на погориот кат.
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
Во календарот може е заокружен како ден на задршки, и - СТОП за љубов и гушкање, датум за забрането вртење в лево, а јас, како идиот, баш од таа страна сум се испаркирала. . . .
„И ѓаволот чита пРада“ од Рада Петрушева (2013)
Максим повторно го зема со секирчето, потоа со сечилото на секирчето го трга накај себе и го истуркува од седелката.
„Потковица на смртта и надежта“ од Миле Неделкоски (1986)
Бувот се препрчалува во лево.
„Потковица на смртта и надежта“ од Миле Неделкоски (1986)
Ласте беше тежок; му тежеше снагата и доколку одеше на левата страна од улицата, се зашантуваше в десно и, кога ќе почувствуваше дека го преминува работ на тротоарот, и дека му се заканува опасност од улицата, веднаш се коригираше и навалуваше в лево.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Продадоа оки и оки вино, цели череци сува пастрма, грнци и земјени тави се трошеа небаре полни со алва, ама, а Петре ќе стореше чекор в лево - и измеќарот правеше чекор в лево, а в десно - и тој по него.
„Вежби за Ибн Пајко“ од Оливера Николова (2007)
Тргнаа така преполовени по дворот вртејќи се в лево и в десно околу себе и оддалечувајќи се еден од друг.
„Будалетинки“ од Мето Јовановски (1973)
На линијата на фронтот дење остануваа само стражари и извидници кои меѓусебно беа поврзани со систем на јажиња чие повелкување в лево и в десно одеше од војник на војник до последното каже кое го затресуваше ѕвонецот во штабната земуница до каде што доаѓаше телефонската врска.
„Будалетинки“ од Мето Јовановски (1973)
Патот одеднаш сврте в лево спуштајќи се кон некоја река.
„Будалетинки“ од Мето Јовановски (1973)
Таму в лево е сокачето по коешто се влегува кај Макаровци.
„Будалетинки“ од Мето Јовановски (1973)
„Ние Грците“, рече Летка, „без свртување во лево не можеме.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Кога излезе од уличката, сега на горната страна, погледна в лево и в десно и бидејќи пак никого не виде – возбудено се врати во својата соба кај Петра.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Ја отвори прво вратата в лево, но таа просторија изгледаше како остава во која беа како нафрлани ноќвите, синијата, некои канчиња, буриња, котли...
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Во просторијата се појави Иле Маленко – Брзакот, онаков каков што сите го знаеја, но сега со рацете на грбот, во лисици, со изразито набрано чело и оѕверен поглед; подзастана, брзо подпогледна в лево и в десно и, бидејќи во недоумица, не се помрдна.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Сепак, пребарувачки, но скришно, со брзи и продорни погледи, подразгледа в лево и в десно.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Влезе внедоапно и, пред Лигушот да се соземе, Едо погледна в лево и в десно, готов да ги нападне сите што би се нашле внатре, но немаш некого.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
За да го отепа некако времео, излезе надвор и, откако малку се загледа во несмасната нова верзија на театарската зграда на плоштадот и во недоумение дали да премине преку плоштадот и да тргне по главната улица кон Драгорот или да сврти в десно и да се упати кон Ленски мост, ги напика рацете во џебовите и сепак сврте в лево да оди по улицата право нагоре, во спротивен правец.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Ја преврти корицата в лево, ја стави десната рака врз блокот.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Тоа е затоа што често толку многу се залетуваме во лево што се најдовме себе си на екстремно десната страна.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Страчката постојано итро и брзо погледнуваше де в лево, де в десно, а потоа, накривнувајќи ја главата, со едно око ја погледнуваше мачката.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Сред собата имаше самоделски шпорет, в лево маса со по една дрвена клупа од двете страни, а зад вратата кревет прекриен со ложник.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Авторот уште еднаш се обѕрна в лево и в десно и го втренчи погледот во сликата на Едо.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Авторот беше толку изненаден што не можеше да поверува и како да прави нешто што не треба, погледна в лево и в десно по улицата, чиниш исплашен некој да не го види.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Брзакот, набрзина, некако исплашено, погледнува в лево и в десно, ги протрива китките на двете раце како уште да ги чувствува последиците од лисиците и, потоа, бавно станува од столицата.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)