во (предл.) - потполн (прид.)

Ја споменав Херигеловата книга Зен во уметноста на гаѓање со лак; мелодрамски врв на оваа книга претставува моментот кога еден стрелец го погодува самото средиште на метата во потполн мрак.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Тој ги прими многу љубезно, а кога се подготвуваа да си одат, се посоветуваа како би можеле да му го возвратат гостољубието.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
12. Пред четири или пет години разговарав со Хидеказу Јошида. Бевме во возот за Келн.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Нео-гео, нов експресионизам, нова апстракција, нова фигурација: сето тоа многу убаво постои едно покрај друго во потполна индиферентност.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Под заедничката стреа на уметноста без тешкотии се ставаат различни работи, да речеме во смисла на Baudrillard-овата мисла од Проyирноста на злото: „Ништо веќе не се спротиставува.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
На изложбата исто така беа изложени и неколку други подготвителни студии, како и реконструкцијата во потполна големина на делото “Цепелин со воденица во соседни метали”(1913-1915) (“Glider Containing a Water Mill in Neighborinng Metals”) и “Девет шеќерни рељефи” (1914-15 - “Nine Malic Molds), Ричард Хамилтон ги изработи за изложбата во Тејт галеријата во 1966.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Како и да е, врз база на една сочувана копија на паус, Анре Рефреј, за оваа изложба, верно го “реконструира” цртежот од атељето на Дишан и го постави на ѕидот од /галеријата.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Со исклучок на овој необичен предмет, речиси сите други предмети изложени на изложбата беа познати од поранешните публикации за Дишан, иако некои од нив не беа досега изложени.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
На пример,познато е дека Дишан во 1912 година на ѕидот на своето атеље во Rue Hippolito нацртал скица на “Големото Стакло” во потполна големина.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
- Нека е со среќа, свате! Целата оваа церемонија се одвиваше во потполна трезвеност, зашто масата беше потполно празна.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Влегоа во потполн мрак налик на оној во неосветлените улици во градот.
„Браќата на Александар“ од Константин Петровски (2013)
Големиот бунтовник денес живее во потполн комфор во еден од најексклузивните и најскапи делови на Беверли Хилс.
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
Се смирува во потполниот мрак што завладува и со неговата, до пред малку блажено-возбудена свест.  Елеазар бен Цви излегува задоволен од рабинската конференција.
„Светилка за Ханука“ од Томислав Османли (2008)
Пред извесно време Европската унија во потполна тајност направи договор со кој нејзиниот пазар се затвора за металната индустрија на земјите од Исток, што е еден од малубројните сектори на кои тие земји можат да произведат нешто барем приближно конкурентно.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Меѓу ова постоење сега, и она пред тоа, како да се случила смрт која избришала сѐ што било претходно.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
Потоа додаде: “Ако така се умира, тогаш не се плашам од смртта.”
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
Потоа ја донеле одново во Гнездо, и веднаш штом си заминале, Криста се раздвижила, и почнала да офка по ќеркичката.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
Кога би ги видел тие нешта како низ матно стакло, можеби и би можел да се сети дека некогаш го живеел тој живот, но за него неговото минато е во потполн мрак, или пак во овој миг тој е во мракот, и светлината во која трепери неговото минато само го заслепува, место да му овозможи подобро да гледа.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
Одеднаш, во потполна слабост, не знаеш која си,” рече и, замолчувајќи, го тргна праменот коса кој ѝ беше паднал преку лицето.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
Еднаш, кога нејзините родители дознале што станува откако тие, по посетите, заминуваат дома, ја зеле Криста дома, и таа минала неколку недели со нив, во потполна неподвижност.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
Елитистичките, економските, редукционистичките и песимистичките постапки ги заменија нагласувањето на релативната автономија, отпорот на публиката, множеството значења и политиката на уживањето.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Популарната култура стана сцена на динамично натпреварување, дури на “борба”, а не на статичка доминација.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Заслуга на културните студии е во тоа што, токму со постојаното нагласување на улогата на публиката (теоријата за активната публика, што некои ја означија како „бесмислен популизам“), постигнаа никој повеќе да не верува во потполната зависност на публиката, што на секое медиско надразнување би реагирала како програмиран робот или марионета.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)