Најновиот пример на “tei-in” може да се види во филмот на Алмодавар “Кика”.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Двете главни актерки држат во рацете, во крупен кадар, конзерви пепси-кола, со фина колоратура дополнувајќи го дизајнот на целиот кадар.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Тоа може да биде привидна негативност, како некаква доброќудна шега на сметка на производот, што на крајот може да испадне и позитивна реклама што се однесува до продажбата, но може да се случи и производот едноставно да биде „покопан“ преку порака од филмот.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Сето тоа му изгледаше дека го гледа во крупните очи на мајка си и на сестра си, додека гледаа нагоре кон него низ зелената вода, стотици метри долу, и натаму тонејќи.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Сè што се сеќавам од вчерашната вечер се само бледи слики, иако се сеќавам дека се обидов да влезам во погрешен стан, вознемирувајќи ги станарите.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Очите ги чувствувам како да сум ги тркалал во крупен песок, видот ми е замаглен. Налудничав.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Снегот најпрвин се топи во тенки млазови а потоа во крупни парчиња, кои како огромен птичји измет, паѓа од гранките и тендите.
„Сонце во тегла“
од Илина Јакимовска
(2009)
Погледнуваше надоле да види што тој прави, па се свртуваше околу себе, а потоа пак надоле за да види до каде стигнал. okno.mk | Margina #22 [1995] 145
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
И не само тоа, туку и кадарот е толку празен и неврзан што велам: „Е, ако тој е сѐ уште расположен - без разлика како е расположен - носете го низ кадарот во крупен план, но тоа негово расположение задржете го на екранот”.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Хичкок: „Во овој филм сакав да докажам дека повеќето филмови се снимаат во крупен план.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
(И Јаже беше сличен обид, но од други причини: Хичкок се обиде да го реши проблемот на пренесување на театарска претстава на екран) .
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Се враќам на саботерот, во крупен план, кој повторно гледа десно пред себе, со блага насмевка на задоволство.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Така камерата ги следи до телефонот, постојано во крупен план - до телефонот и преку него до вратата - сѐ во еден кадар.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Прво требаше да се здружат, па конечно да се ослободат од нацистите.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Тој му припаѓа на оној вид убијци кои во себе ја чувствуваат задачата на уништувањето.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Особено оние ситни инаети кои подоцна прераснуваа во крупни.
„Злодобро“
од Јован Стрезовски
(1990)
Снегот што во крупни партали се пластеше над планината, го загрижуваше.
„Бојан“
од Глигор Поповски
(1973)
Вета, мајка му, восхитена е од убавината на малечката Пелагија, а и од силината што навира во крупниот Доне.
„Црна билка“
од Ташко Георгиевски
(2006)
DD ПТ: Бевте во Ватикан? DD ЕВ: Секој ден поминувавме оттаму. DD ПТ: Се сеќавам дека имавте и фотографија од папата. DD ЕВ: Да. DD ПТ: Дали го сликавте во крупен план? DD ЕВ: Да.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)