Се обидувале, на пример, да избегаат од сопствената бележаност на која се должела нивната инфериорна положба одбивајќи да се идентификуваат со групата во која спаѓале, покажувајќи нетрпеливост или презир кон другите припадници на групата – особено кон оние поединци што биле понеизбришливо бележани од нив со стигматизирачките знаци што ги идентификувале како нејзини припадници – и избегнувајќи контакти со луѓе од сопствените заедници.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Со една од трите железнички композиции, заедно со нејзиното семејство, била депортирана во концентрациониот логор Треблинка. Никогаш не се вратила.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Како компаративна студија за Црнците, Евреите, лезбејките, геј-мажите, логорашите во концентрационите логори, за децата и за другите штитеници на „тоталните институции“, таа беше ран класик на лезбејските/геј-/квир-студии, а и денес вреди да се чита.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Адам, кого веќе имав пригода да го цитирам, ја објави својата докторска дисертација (која стана првата од многуте негови книги), по име Опстанокот на доминацијата: инфериоризацијата на секојдневниот живот.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
И нема што да читаат романи, да гледаат филмови, да запишуваат предмети, да гледаат изложби и да одат на културни фестивали што се фокусираат на геј-мажите.
Во 1978 г., канадскиот социолог Бери Д.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Било како било, ним не им требаат геј-мажи.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Како резултат на таа акција 7.215 Евреи биле одведени во концентрациониот логор Треблинка каде биле ликвидирани.
„Џебна историја на македонскиот народ“
од Група автори
(2009)
На 18 август 1943 била формирана првата покрупна воена единица на НОВ и ПОМ баталјонот “Мирче Ацев”.
„Џебна историја на македонскиот народ“
од Група автори
(2009)