Ваквите теории најголем дел од својата „енергија“ ја црпат од наглиот развој на кибернетиката, компјутерите и она што го нарекуваме вештачка интелигенција.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Како што Rychlack забележува, „пумпата” ја стекнува својата интуитивна сила насочувајќи ја нашата интуиција да се идентифицира со процесорот во хардверот на машината наместо со системот кој се состои од програмот кој се извршува на овој хардвер.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Луѓето сега можат да создаваат “споменици” (текстови) што усната информација ја складираат во хардвер од каде таа лесно може да се повикува и да се копира.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Имено, од аналогијата дека духот и телото се однесуваат всушност како софтверот и хардверот, односно дека менталните состојби се реализираат во телото како што софтверот (програмот) се реализира во хардверот (компјутерот) се извлекува заклучокот дека менталните состојби всушност се физички состојби, само од посебен вид.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)