Незнам колку пати во секунда се преслушував што направив и што треба да направам.
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)
Наеднаш сите станаа недостапни.
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)
Авторот тука предупредува на големата комплексност на човековите вештини поврзани со сетилното осознавање и просторната ориентација, кои што зад себе имаат долг развоен пат и недвојбено е потешко машински да се симулираат како некои рационални операции, кои што, така вели Moravec, течат и во оние делови на мозокот, кои што не се посебно високо организирани.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Таа своја теза Moravec ја поврзува со фактот дека за роботите што се способни за гледање би морале одредени компјутерски системи да извршат милијарда пресметувачки операции во секунда, што е моќта на супер компјутерот Cray 2.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Возот пристигна речиси во секунда.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Во жолт падобран облечен паѓам пет сини ката во секунда.
„Зошто мене ваков џигер“
од Јовица Ивановски
(1994)
Ако литературата е жив пергамент кој од секунда во секунда ја бележи хрониката на „светот на животот“, тогаш таа не може да има никаква обврска кон теориските барања.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Пред горливите проблеми на светот, литературата нема време за теориско ценкање со философијата. 90 Margina #4-5 [1994] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Неговиот стисок од секунда во секунда слабееше.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Излезе во паркот и речиси во секунда ја испуши цигарата.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Го гледаше големиот часовник во кафеаната, кој како судник, часовите ги претвораше во секунди најавувајќи ја разделбата.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
И, сѐ се нормализира во секунда.
„И ѓаволот чита пРада“
од Рада Петрушева
(2013)
Дедото ја врти наопаку и од далеку ја покажува картичката, во секундата изгужвана до крајни граници... за доказот да се уништи.
„И ѓаволот чита пРада“
од Рада Петрушева
(2013)
- Алек стикот! Александар го регистрира на портот на лап - топот на кој што вчера го гледаа филмот. Го извлече во секунда.
„Браќата на Александар“
од Константин Петровски
(2013)
Познато ми е, податоков сум го нашол во една книга: електромагнетните бранови од вселенската бескрајност патуваат кон нас приближно 300 000 километри во секунда.
„Пупи Паф во Шумшул град“
од Славко Јаневски
(1996)
Мозокот обработува околу 125 милијарди сигнали во секунда, така што е јасно дека кога ќе дојдеш во состојба инсталациите во телото веќе да не функционираат и се одвојуваат од умот, почнуваш да пливаш во едно неверојатно купиште од можности...“
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Организацијата на времето е спроведена просторно така што низ единица простор (2 инча=1 сек.) се добиваат инаку недостапни траења како 4/7 плус 2/3 плус 1/5 шеснаестина нота во секунда.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Музика за клавир 1-84 (1952-56) е голем проект на испитување на несовршеноста на нотната хартија и добиениот нотен запис.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Музика на промени 1-4 (1951) е обемно дело настанато врз основа на одлуките донесени со консултирање на Ји Џинг за тоа какви звучни модели ќе бидат користени (поединечни звуци, сложени звучни структури, акорди) и во кој однос ќе бидат со параметрите-траење, темпо, динамика и др.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
д) Геотермалните води со кои изобилува овој крај се користат 300 литри во секунда и тоа за затоплување на оранжерии и згради. Со посебна пумпна станица водата се реинјектира - се враќа во подземните природни базени.
„Тополите на крајот од дедовата ливада“
од Бистрица Миркуловска
(2001)
Водата ќе се зафаќа од Оризарската река, ќе се прочистува низ простројките (филтрите), ќе се обезбеди 300 литри вода во секунда, со што ќе се задоволат потребите за 55 000 жители во градот и пошироко во Општината Кочани.
„Тополите на крајот од дедовата ливада“
од Бистрица Миркуловска
(2001)
Правиме и систем на бунари за користење на подземна вода, со капацитет 3,5 литри вода во секунда.
„Тополите на крајот од дедовата ливада“
од Бистрица Миркуловска
(2001)
Капацитетот ќе може да издржи до 600 литри вода во секунда, значи планирано е перспективно и со зголемување на градот.
„Тополите на крајот од дедовата ливада“
од Бистрица Миркуловска
(2001)
Секој запис повторен доволно пати на звучната лента ќе може да се чуе 280 свртувања во секунда на звучната лента ќе произведат еден звук, додека портретот на Бетовен повторен педесет пати во секунда на звучната лента ќе има не само различна висина, туку и друг квалитет на звукот.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Жилберт&Џорџ: мислиме дека сѐ поминува.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Ние се обидуваме да се изразиме себеси, она што е во внатрешноста на човековата личност, она што е надвор, а тоа може да се менува од секунда во секунда.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)