Но би била грешка ако црквата заборави дека вистинскиот конзерватизам секогаш е „агресивен“, секогаш одреден со стремежот кон обновување - во поврзаноста со една од изворните моќи на нашето опстојување, со моќта на сликата. 248 okno.mk
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Не ги инсценираат машините и нивните движења и светлина, туку го испитуваат и инсценираат самиот медиј (секако во поврзаност со дејствувањето на виртуелните машини).
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Конзервативноста на црквата, не само во врска со уметноста, се разбира дека има подлабока, творечка смисла.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Тогаш тој едноставно постои во поврзаност со својата првобитна суштина и преставува неодвоив дел од природата, од која доаѓа и во која се враќа.
„Мудрецот“
од Радојка Трајанова
(2008)