Маргина 37 63 опишува состојба во која „поединците се однесуваат на тој начин што на своите животи им придаваат извесна вредност и затоа е прашање како нечиј живот да се претвори во објект за некаков вид знаење, за techne - за уметност“.11
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Не може да се зборува за „искривена комуникација“ или „искривувачки идеи“ без верување во објекти надворешни во однос на дискурсите, и објекти способни да бидат прецизно или непрецизно, научно или само фантастично, претставени од страна на овие дискурси. Нешто сепак морал да допушти.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Таквото втиснување на информацијата во објекти е познато како „работа“. (На пример, камениот нож е резултат на работа, движење, со кое информацијата „сечење“ е втисната во каменот.) Човекот веќе нема да биде работник (“homo faber”) туку играч со информација (“homo ludens”).
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Податоците од медицинските инструменти можеме да ги претвориме во објекти во ВР.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Фуко вели дека epimelia heauton 9 John Onians: War, mathematics, and Art in Ancient Greece, History of the Human Sciences 2:11, 1990. 10 Michel Foucault: The Care of the Self. Volume 3: The History of Sxuality, 1984.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)