А и самиот уметник допринесол во конфузијата околу неговите дела, изјавувајќи дека интерпретацијата на секое негово дело треба да се смета за интегрален дел од самото дело.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Во драмата на Ротру (според Волтер, основач на францускиот театар) “Les Sosies” (1638) се зборува за тоа дека сè е двојно.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Правени се некои чудни анализи кои зборуваат повеќе за самите нивни автори отколку за Дишан.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Накратко, имаме толку многу различни феномени нафрлени под овој збор, што неговата употреба може единствено да води во конфузија.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Двајца луѓе се претвораат во “deux doubles” и “се губиме” (во конфузија) и “стануваме двократни”.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)