Тоа пред сѐ се однесува за неговиот доцен опус, Страшниот суд од Сикстинската капела (1541), Преобратувањето на св. Павле (1545) и Петар на крст (1550) во Капела Паолина, како и неговите последни цртежи на младата генерација делуваат онака како што во 20-иот век делуваат делата на Пикасо.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Држев часови по пијано, сега со А. М. Хендерсон, органист во капелата на Глазговскиот универзитет.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Ама, новава мода да се снимаат погреби, почнувајќи од комеморација па преку разделбата во капела и она најстрашното, кога како во американски филм се спушта ковчегот во земјата, навистина не можам да го разберам.
„И ѓаволот чита пРада“
од Рада Петрушева
(2013)
Потем, пред погребот, во капелата, го донесоа во лимен сандак. Рекоа: не може да се отвори.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)