При спојувањето на ролните во My Hustler го наоѓаме и првиот конвенционален рез во еден Ворхолов филм.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Беше неуморен, сѐ додека не му се испразни ролната на филмот во камерата.
„Синовски татковци“
од Димитар Солев
(2006)
Во Nude restaurant (веројатно со Морисеј зад камерата) наоѓаме и специфично впечатлива скокачка елипса, односно кратки прекини (веројатно монтирани во камерата) кои го разбиваат движењето.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Мерв навистина се трудеше да бидеqубезен, но ништо не му поаѓаше од рака.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
За да биде поубаво, таа во еден момент толку се изгуби што право во камерата упати еден вистински A-look.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Тогаш во еден момент (изгледа дека не знаеше повеќе што да прави), праша: „А кој е твојот дизајнер?“
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)