Посебно откако почина нејзината мајка, жената која во нејзе вгради сѐ што е позитивно и човечно.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Оваа куќа ја наследив од еден мој близок роднина. Во нејзе стапнав кога дојдоа првите колонисти од Македонија.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Со еден збор, во нејзе имаше сѐ, само женственост не.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
На другиот крај од големата маса во одвратната чајџилница Филонус, тивко ги разменуваа што религиозните што садистичките што метафизичките што мајчински искуства, следниве три личности: младата госпожа Ана, инаку позната како сопруга на човекот што катедрата за логика ја замени со кафанска маса на која стојат мистериозните кибритчиња и лактовите на народнот мудрец Неџо; госпожицата Буде вообичаено - спрема правилата на тајната организација „Црна Ружа“, така суптилно провалени од инаку најглупавиот балкански весник „Вечер“ - облечена во нејзе милите папски бои: љиљакова, портокалова и бела („синестезии, нелогичности!“, се слушаше врескање од соседниот крај на масата) и со специјална ловачка капа на главата на чиј што врв (на капата), провокативно искривено, трепереше зелено масонско перо, ко ветроказ; додека човекот што токму зборува - и чиј што истоштен, од премногу експерименти со нејадење и неспиење, глас, го привлече вниманието на г. Абов - се одзиваше на името „Никола, врти кола!”, или скратено Никола Вртикола.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
До големата влезна капија под тремот сѐ уште добро сочувана крената на двете тркала беше свечената чеза, која сигурно одговарала на статусот на оној, или на оние кои се возеле во нејзе.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Далеку од умот сѐ уште и беше содржината во нејзе.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)