односно (мод.) - помести (имн.)

Паралелно на ова, најекстремен облик на воајеризам во Ворхоловото дело (па и во филмот воопшто) е способноста на маши­ната (механичкото око) постојано и непо­движно да фиксира еден објект осум часа (творецот, односно гледачот на филмот Empire е монструм што ужасно долго без прекин yвери во една зграда).
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Втор дел - Естетика Редукција на филмскиот јазик, мини­мализам и Empire Кога станува збор за Ворхоловите рани филмови, може да се зборува за отсуство на конститутивните елементи на филм­скиот јазик, како што се глумата, монта­жата и тонот, односно поместување на сфаќа­њето на овие поими од нивното конвенционално значење, и пренесување на тежиштето на други прашања од филмската теорија и пракса.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)