Го избакна уште повеќе крштеничето и стана, си киниса, решена по секоја цена да исткае и таа такво „чудо“.
„Крпен живот“
од Стале Попов
(1953)
Митологијата којашто ги зафати балканските историографии во втората половина на XIX и XX век, во времето на подемот на новите држави- нации, во голема мера ја деформира историјата на Царството чие постоење и цивилизациски обележја, кои често биле заеднички со истите народи, се настојуваше по секоја цена да се избришат од меморијата на народите.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
И госпоѓа Камилска која се грижеше за семејниот буџет, го чувствуваше недостигот на дополнителните средства од хонорарната работа на својот сопруг.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Османското Царство со своето траење од речиси седум века покажуваше дека го почитувало и принципот на нужна толеранција меѓу народите, и покрај тоа што ја имало позицијата на владетел, освојувач.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Мајка, борејќи се со сите сили, растегнувајќи го што повеќе тестото со сѐ поскудното брашно колку што можеше повеќе да го растегне за да го совлада гладот на своите деца, не сакаше по никоја цена да го тревожи својот сопруг.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Отприлика полнотијата на амбалажата на просечниот сонувач на Американскиот сон... м Дали гласаш?
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Која е минималната цена да изрецитираш куса пропагандна порака за било која партија?
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Решија да живеат опуштено, без постојаниот притисок по секоја цена да имаат дете.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Во плетката постоеја две можности, едната извлекување на материјална корист и втората, по секоја цена да не се дозволи заминувањето на Томо.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
И затоа, решивме, по секоја цена да не признаваме дека нашиот свет е фиктивен и дека е меур од сапуница.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
И штом било така, требало по секоја цена да се исползува случајот што процесот ќе се разгледува од граѓански суд, на кој ќе биде присутна публика, новинари, како и некој од драгоманите или секретарите на европските конзулати во Солун, за да се каже вистината за движењето.
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)
Нема мојот син за повисока цена да ја јаде истата ужинка, а потоа да ми вели дека го болело стомачето. Кутрото дете.
„Вител во Витлеем“
од Марта Маркоска
(2010)
Веројатно скришум и тој ја споделуваше мојата радост, но не сакаше по никоја цена да ја покаже.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Властите не сакаа по никоја цена да избрзаат со акцијата.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)
А ние не сакавме по никоја цена да појдеме без козите – прифати веднаш Чанга. – Разбирам, разбирам – продолжи загрижено градоначалникот – но што ќе правите сега со овие кози? Ќе ги продадете, заколете или...?
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)
Татко ми не сакаше по никоја цена да го прими.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)
ЛУКОВ: Добро. Сега слушај ме. Утре ќе настојувате тој по никоја цена да не добие ориентација ниту за местото на атентатот, ниту пак за куќава.
„Црнила“
од Коле Чашуле
(1960)