Значи, имаме и уметнички реклами!
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Форд подоцна и огласите ги конципираше според матриците од филмот.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Спилберг и друг пат го правел тоа; главните херои во ИТИ јадат точно одредени колачиња.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Го сакаше херојот во приказните - поврзан со невидливи врски со силите што го моделираат светот, како да е влечен од магнет, тој самоуверено ја следи прецизната линија која за него ја одредила судбината.
„Сонце во тегла“
од Илина Јакимовска
(2009)
- Тој е типичен феномен на епохата што ги роди сите херои во паметните борбени години на Македонија.
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)
У тој случај, ти си доброчинителот и херојот во нејзините очи.
„Тибам штркот“
од Зоран Спасов Sоф
(2008)
Тој беше новиот трагичен херој во недрата на Картагина кој влегуваше во историјата, различно од Хабиб Бургиба, но обајцата имаа иста цел - да му донесат слобода на својот народ...
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
XVIII Судбината сакаше во мојата сложена дипломатска мисија да се најдам во Картагина во времето кога владетелската арена принудно ја напушташе стариот Хабиб Бургиба, верувајќи до последниот ден оти е непобедливиот Југурта, а овде го продолжуваше своето владеење со својата далечна Палестина - Јасер Арафат.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Кукавици и херои Во животот едни се здодевно претпазливи, други се во јавен флерт со смртта.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Наспроти Леон Глембај и “докторот” на Крлежа, два лика од големата плејада на оневозможени хрватски граѓани, чиишто побуни по правило завршуваат во немоќна фрустрација - родното место на ресентиманот од кој се репродуцираат превратничките проекти на политичките екстремисти - стојат тие американски целулоидни херои во истиот оној однос во кој на времето старите Грци стоеле наспроти варварите.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Ленротовата смрт на крајот од “Смртта и бусолата” е херојска смрт - тој е мал трагичен херој во потрага по некој вид оригинален Текст когошто Борхес непрекинато го порекнува.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
И покрај нивната хиперкритичка надворешност, Борхес и Дерида сосема убаво можеа да работат не на деконструирањето на литературата, туку на нејзиното реконструирање. превод: Г. Н. Ом Margina #32-33 [1996] | okno.mk 23 okno.mk | Margina #32-33 [1996] 24
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)