Уште поважно, тоа бил првиот комерцијален фонт во неговото портфолио.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Но дури и во најапсурдните измислици на Frere-Jones можеме да го согледаме неговото мајсторство. Vitriol, кој почна со неговиот матурски проект, беше експеримент од кој произлезе фонт во обид да се пронајдат автоматски средства кои ќе создадат остро оштетени букви. Rietveld започна како игра врз салфети меѓу Frere-Jones и Chris Vermaas, кој од нив ќе нацрта посмешно „а”.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Тогаш, сосема случајно еден холандски пријател му испратил пробен каталог фонтови во кој го имало целиот Nobel.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Веќе имаме адаптирано десетици латини~ни фонтови во кирили~ни, а во последно време нашите дизајнери дури се осмелуваат да креираат и сопствени, авторски фонтови.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)