Поместувањето на важноста на звучниот резултат кон чинот на изведувањето на делото каде звукот го поприма статусот на последиците од тој чин, укажува на еден важен аспект на Кејџовото музичко мислење кое подоцна, посебно во неговата експериментална фаза која ја отвори “Тивкото дело 4’ 33’’”, ќе стане трајно обележје на неговото творештво.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Од тој период датираат и делата Аморес (1943) за препариран клавир и група том- томови, Корен, Медитација и Опасна ноќ, сите за препариран клавир, и Таа спие, за глас, препариран клавир и 12 том-томови.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во исто време започнува и Кејџовото сѐ поголемо интересирање за источната филозофија во која на почетокот го привлекуваа “еротиката и мирот, двете во индиската традиција постојано присутни чувства”.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Студирал архитектура во Минхен, потоа грчки јазик и филозофија во Јена и Маргина 36 61 Берлин.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Студирал теологија и филозофија во Марбург.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
И тоа што го работам не е ниту филозофија во штотуку споменатата, ограничена смисла, ниту едноставно литература.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Феликс Гатари и јас се обидовме да востановиме одредена филозофија во делата Anti-Oedipe (Анти-Едип) и Mille plateux (Илјадници рамнини), а посебно во ова второво, таа голема книга со многу концепти.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
- Роден си за да предаваш филозофија во средно Алек.
„Браќата на Александар“
од Константин Петровски
(2013)
Некаде околу 1980-та година меѓу студентите по филозофија во Загреб кружеше необична анегдота.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
„Метафора со боја“ „Висок степен на размислување!“ „Филозофија во уметноста, или уметност во филозофијата!“
„Тополите на крајот од дедовата ливада“
од Бистрица Миркуловска
(2001)
„Филозофија во уметноста, или уметност во филозофијата!“
„Тополите на крајот од дедовата ливада“
од Бистрица Миркуловска
(2001)