филм (имн.) - бев (гл.)

Иако зад себе го имаа големиот хит “Кажи ми”, иако дури и следниот сингл им беше хит, тие за Американците суште не беа супер-група. okno.mk | Margina #11-12 [1994] 169
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Во текот на педесетите постоеше голем проблем околу Лолита, па потоа околу издавањето на Љубовникот на Леди Четерли, а подоцна и поради Хенри Милер- овиот “Tropic of Cancer”.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Политиката на цензурата во оваа замја отсекогаш ме фрлала во несвест - мислам, во секое време можеше да отидеш на 42. улица и да видиш кур и пичка и цицки и газ колку ти душа сака, а тогаш одеднаш, некој популарен филм беше, заради неколку разголени сцени, етикетиран како неморален.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Филмот беше така изрежиран што, напоредно со страотиите на војните, на преден план се истакнуваше големината на француската војска која врз себе го понела товарот на војната...
„Патувања“ од Никола Кирков (1982)
Тие чести прекини на филмот беа дури и посакувани од нас младите зошто во тие моменти зверевме наоколу, си дофрлувавме по некој збор, погледите шетаа низ редовите на исполнетото кино, летаа искри на симпатии и први занеси и заљубувања.
„Животот од една слива“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2014)
Бидејќи годините во кои се снимани овие филмови беа во знакот на сексуалната револуција, за Ворхол, како и за поголемиот дел од протагонистите кои беа католици, правењето на овие филмови и играњето во нив беше еден вид ослободување (Ворхол, барем, што се однесува до неговиот ритуален кодекс, никогаш не се откажа од својата вера).
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Коса, напротив, стана огромен комерцијален хит и дури дојде и до Балтимор Театарот на Бродвеј и таму продолжи да се прикажува уште неколку години.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Коса и Conquest беа подготвувани во исто време. Conquest се прикажуваше многу кратко и немаше некој забележителен успех.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
И покрај разновидните сексуални аномалии (егзибиционизам, хомосексуализам, травестизам, импотенција, проституција, промискуитет итн.) и различните облици на анти-социјално однесување, Ворхоловите најчести облици на фетиш беа лицето (портрети) и машкото тело (акт), на пр. Џон Џорно во Sleep, Пол Америка во My hustler, Ерик Емерсон во The Chel- sea girls итн., што подоцна ќе го продолжи Морисеј со Џое Далесандро во Flesh и Trash. okno.mk | Margina #15-16 [1995] 97
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Тоа беше вистински општествен настан во андерграунд светот, бидејќи толпа луѓе од Макс и од нашите филмови беше во него...
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
- Филмот беше шанса за недонаспаните да го надополнат спиењето.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Мораше да се враќа по втор пат.” •Изгледа дека на доктор Гебелс (Goebels) многу му се допаѓаше овој филм? •Хичкок: „И јас чув дека се зборува за тоа; веројатно од Швајцарија можел да ја набави копијата на филмот; тој филм беше фантазија, и како и секогаш кога се занимавам со фантазија, не ѝ дозволив на веројатноста да ја покаже својата грда глава.” 139
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Тоа беше добар материјал за мене.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Филмската ситуација: жената верува дека нејзиниот маж е убиец, не е така посебна како ситуацијата во книгата: жената открива дека нејзиниот маж е убиец; а ми се чини дека филмот има поголема психолошка вредност од книгата, бидејќи карактерите се подобро изнијансирани. •Хичкок: „Се согласувам, но вистинскиот крај на Сомнеж никогаш не е снимен: Џоан Фонтејн ⥊ пишува писмо на мајка ⥊, во кое ⥊ кажува дека го сака својот маж, но дека чувствува оти тој е убиец.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Многумина се жалеа што ретроспекцијата на почетокот од филмот беше лага.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Одличен уметнички филм беше, нели?
„Јас - момчето молња“ од Јагода Михајловска Георгиева (1989)
Устата ми беше полна со тулумби, но немав трпение да ги проголта, па ја прашав, џвакајќи: - Нели филмот беше „супер“?
„Јас - момчето молња“ од Јагода Михајловска Георгиева (1989)
Реакциите на овој филм беа многу лути.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Благодарејќи на тоа, кога филмот беше готов, можев да ѝ се спротивставам на идејата за „делумно звучен филм” и ми дадоа потполна слобода повторно да снимам некои сцени.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
И така конечно направивме папазјанија од приказната која ја напишавме во текот на самото снимање, и по мое мислење - филмот беше ужасен”. œœ Човекот од островот Ман (The Manxman), 1929 г.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Единствена работа која им недостасуваше на немите филмови беше звукот, кој би излегувал од устата на актерите, и шумовите.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Хичкок: „И овој филм беше старомодна приказна.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Хичкок: Градина на задоволството беше обична нарачка, но во него влијанието на американскиот филм беше очигледно.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Филмот беше бомба: ДОБАР, ГРД, ЛОШ... Тепачки - колку сакаш.
„Клучарчиња“ од Бистрица Миркуловска (1992)