Цврсто решен да го задржи своето професорско место, тој започнал судски процес против државата Рајна- Вестфалија, подржан од голем број луѓе и од своите студенти.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Од каталогот за париската изложба пренесуваме два текста, од кои едниот зборува за влијанието на Бојс врз младите руски уметници, а тоа е интересно поради тоа што и кај македонските „поалтернативни” уметници забележливо е влијанието на Бојс, особено при правењето на перформанси.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
” in Werke, Ernst Cassirer et al., (eds), 11 vols. (Berlin: Bruno Cassirer, 1912-1922), IV, 169. 23 Видете Charles Taylor, Sources of the Self: The Meaning of the modern Identity (Cambridge, Mass.: Harvard University Press, 1989), chap. 8, 9. 24 De la grammatologie 233. 25 Видете, на пример, “Cogito et histoire de la folie”, in L’Ecriture et la différance (Paris: Seuil, 1967). 26 Многу сум им благодарен на Saul Smilansky, Oded Balaban, Gabriel Motzkin, Avraham Mansbach, Mira Reich, и Mor Arazy за нивните коментари во врска со овој напис. 80 Margina #11-12 [1994] | okno.mk Jozef Beuys Формалната причина зошто Бојс e во Маргина се двете негови големи минатогодишни изложби во Париз и Цирих.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)