Тој е и останува значаен поради неговото влијание и поради она што го оплодил.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Дали современиот уметник денес поседува вака широк опсег на изразување? Се чувствувам мошне близок на колажите и на остварувањата какви што се MERZBAU.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ја ценам подеднакво и неговата слобода во однос на стратегиите на интервенција. Можете ли да го објасните поимот “стратегија на интервенција”? Во овој случај, стратегија на интервенција значи избор на употребените средства, бидејќи она што сакаме да го изразиме му претходи на начинот на кој тоа ќе го сториме.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Најодвратно што може да му се случи на балканскиот уметник денес во однос на војната на просторите на бивша СФРЈ е да профитира со некакви патетични, сентиментални и квазихуманистички пораки.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Да. Уметникот денес е куратор.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Мнозина уметници денес користат проверени механизми на медиска презентација.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
На тој начин можностите за излегување од анонимност овде се доведени до една суштинска стратегија.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Го водите литературниот кружок, ја собирате младата интелигенција, држите предавања за религија, револуција, местото на уметникот денес, вам капата долу.
„Одбрани драми“
од Горан Стефановски
(2008)
Жилберт&Џорџ им припаѓаат на двете категориии, нивното уметничко дело би било во потполност осиромашено без придружбата на личната митологија, и обратно, нивните сопствени животи се, се разбира, тема на нивната работа и ова е нешто што не може да се раздвои.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Ако уметниците денес лесно се категоризираат според нивното медиско претставување, Жилберт&Џорџ во Европа и Америка би биле протолкувани како Британски мајстори, а во Британија како забележителни ексцентрици кои во себе кријат многубројни опасни склоности.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)