Се создаде една необична ситуација: во философијата на умот опстојува интензивното залагање за иредуцибилноста на интенционалните поими, додека кај мнозина од оние кои пишуваат за Витгенштајн и понатаму постои готовност да се мисли дека она што честопати - на другите - им изгледа како квази-бихејвиорална редукција на интенционалните феномени, нема потреба да се подложи на внимателно критичко разгледување.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
На второ место, човек не може а да не забележи дека во литературата за овие прашања постои изненадувачко прифаќање без двоумење на философската психологија за која Витгенштајн смета дека е особено релевантна за размислувањата околу следењето на правилата и нивната поврзаност со аргументот за приватниот јазик. 66 Margina #15-16 [1995] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)