удел (имн.) - во (предл.)

На тој начин и уметноста возвратува („fights back“) и повторно ја освојува својата територија на која со поп-културата развива еден однос на взаемно интерпретирање.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Нагонот на смртта е клучен за развојот на Фројдовата идеја за психичкиот живот „од онаа страна на принципот на задоволство“ бидејќи „принципот на задо­волство е тенденција којашто се наоѓа во служба на некоја функција на која ѝ припаѓа задачата душевниот апарат потполно да го ослободи од возбуде­ност или количината возбуденост да ја држи што пониска или константна“.3 Во заднината на овој принцип Фројд гледа „умртвувачка“ функција, која има удел во општото настојување на сето живо да му се 3 Сигмунд Фројд, С оне стране принципа задоволјства, Нови Сад 1994, стр. 164. 174 okno.mk врати на мирот на анорганскиот свет (фамозниот нагон на смртта).
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Костадиновска, која е добро информирана за своите работнички права, одлучно истакнува дека и во иднина, без двоумење, би тужела доколку ѝ биде повредено некое законски гарантирано право од работен однос.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Исто така, иако досега не била активна на поле на работничките права, таа е свесна за предноста од организираното и заедничко настапување пред работодавачот, во форма на синдикат, и во иднина би се вклучила само во некој независен синдикат, ако за тоа ѝ се укаже можност (бидејќи ССМ не ги признава за синдикат!).
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
10.  Како средства на извршување заради остварување на парично побарување се користат следниве законски инструменти на присил- на наплата: продажба на подвижни предмети [res mobiles], продажба на недвижности [res immobiles], продажба на хартии од вредност и удели во трговски друштва, пренос на парично побарување, прет­ ворање во пари на други имотни права и пренос на средства што се водат на сметката кај носител на платен промет – согласно со прописите за платен промет (чл. 23, ЗИ).
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Но, од оваа несреќно формулирана одредба се гледа дека ингеренцијата за определување на висината на регресот се делегира на пониско ниво [со грански колективен договор], а такви во РМ се склучени многу малку.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
3. Удел во друштвото е севкупност на права и обврски коишто содружникот ги стекнува врз основа на влогот во основната главнина во ЈТД, КД и ДОО – при што, секој содружник има еден удел кој не може да биде претставен во хартија од вредност (чл. 3, ст.1, ал.49 од ЗТД). Значи, содружникот може да има само еден удел!
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Знаејќи дека, сепак, Татковиот случај за одликување е мошне деликатен, најмногу зашто се работеше за непартиец и, згора на с, за човек со неодамнешно емигрантско минато, пишувањето на предлогот за одликување му го беше препуштил на историчарот-ориенталист Сокол Мечевски кој беше најповикан да ги процени вредноста на сиџилите и Татковиот удел во нивното откривање, односно пренесување, како што прецизираше Мирон Донски.
„Тврдина од пепел“ од Луан Старова (2002)
Секој човек си го има своето место, својот удел во изградувањето на општочовечката среќа.
„Бојана и прстенот“ од Иван Точко (1959)
Најризична за театарот е групата во која спаѓаат актери кои свесно го избегнуваат својот удел во актерската игра.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Немаме потреба да ги определуваме како степени на вертикалата, то ест нема да го мериме нивниот удел во симулацијата, претставувањето и реализацијата.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Тој во интервјуто дадено за дневен весник по прашањето на новинарот колку црквата може или колку има удел во подигнувањето на нивото на моралот, пројавува сомнеж во моќта на црквата.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Не сакам никаков удел во човековите истражувања во универзумот! Паранојата почнува да надоаѓа.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
7.00 Ацтечката цивилизација разви своја колонија на месечината.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Но, сепак, до решавање на ова чувствително прашање ќе дојде во текот на XIX и на XX век, кога со либералните струи во Шпанија, нараснува свеста за комплексниот шпански идентитет рече Татко замислено.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Дел од католичките конзервативни интелектуалци блиски до тогашните клерикални кругови долго време ќе се противат на синкретичната арапско-шпанска цивилизациска синтеза, додека за прифаќање на нејзиниот траен удел во обликувањето на националната шпанска култура не можело да стане ниту збор!
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
И тројцата браќа ги одликуваше изразита мудрост, такт, луѓе на рамнотежа во југословенската федерација и дипломатија, кои дадоа несомнен удел во тие времиња.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Подоцна се запознав и со третиот брат, амбасадорот Фаик Диздаревиќ, кој беше амбасадор во Алжир, а подоцна и во Шпанија.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Како да сакаше да го нагласи и неговиот удел во оваа работа!
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
5.  Уделот во друштвото, согласно дефиницијата во Законот за трговските друштва (Сл. весник на РМ, 28/2004), претставува севкупност на права и обврски кои содружникот ги стекнува врз основа на влогот во основната главнина во јавното трговско друштво, командитното друштво и друштвото со ограничена одговорност, при што секој содружник има еден удел кој не може да биде претставен во хартија од вредност.
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
Значи, машините имаат голем удел во она што го правам. ñДали за себеси мислиш како за машина?
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Мајка ме погледна и тивко ми рече, на јазикот кој му беше непознат на лекарот: – Што бара магарево од мене? – Што вели госпоѓата, тоа може да биде значајно за дијагнозата? – Вели оти е време да ја оставите на мира! – Мене ме определија од медицинскиот конзилиум да го дадам својот удел во дијагнозата, за да се пристапи кон што поуспешно лекување на пациентот.
„Ервехе“ од Луан Старова (2006)
И во честата потрага по таа вистина на животот – Татко и Мајка си имаа свој удел во стратегијата на спасувањето на семејството.
„Ервехе“ од Луан Старова (2006)
И во таа непредвидлива, долга и тешка битка, секој си имаше свој удел во спасувањето на семејството. Едниот удел не можеше да се замисли без другиот.
„Ервехе“ од Луан Старова (2006)
Она што е значајно за ова дело е тоа што со него Ворхол еднаш засекогаш го потврди своето место како писател и покрај минималниот удел во него.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Стилот што се провлекува во делата на американската современа литература на писателите како што се: Даглас Коупленд, Брет Истон Елис и Николсон Бејкер, веднаш е препознаен како Ворхолов: она што е карактеристично за него е мешавината на домашната атмосфера и наместените наивни изјави.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Кога стануваше збор за професионална релација со своите работници во Фектори, Енди играше со секоја емоција.”
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Отука “а” може да се третира како концептуално уметничко дело - еден вид на конверзациона интерпретација на “белото пишување” на Роб Грие - или како пример на социјална документација, не многу поразлична од He- lou магазинот.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
“На крајот заврши така што Пет имаше поголем удел во книгата Филозофијата на Енди Ворхол... од мене, така што на крајот морав да ѝ дадам пола од половината на мојата аконтација.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Во поглед на ова, исто така, Дерида зема удел во модернистичкиот етос.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Тој исто така чувствува дека традицијата треба да се надмине бидејќи таа им го попречува патот на новите гледишта што тој ги предлага.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Неговиот и останатите модернистички проекти требаше да ја исправат традицијата онаму каде што мислеа дека таа не е во право.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Во прилог на својата соработка со Ворхол, во своето дело Светиот Терор Боб Коласело пренесува дел од своето искуство како еден од луѓето кои беа вклучени во литературната дејност на Фектори.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Но бидејќи ова може да биде недоволно зашто во толку хаотични ситуации се чини дека случајноста има огромен удел во тоа (види ја алузијата во написот за загубените куршуми кои можат да погодат некого дури на оддалеченост од два километра), јас се надевам дека една избрана ѕвезда блеска за него на небото на Албанија.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Во одговорот даден на Маклин, претседателот на НКОЈ, Јосип Броз Тито, како што ја известува јавноста Сулзбергер, истакнал дека тој не може да премине преку фактот за лошата ситуација во Грција и дека ги "обвинува и ЕАМ и Владата на Папандреу за предизвикување криза, која се изроди во граѓанска војна", а едновремено се истакнува дека Тито дал уверување "оти грчките единици формирани ... во Јужна Југославија нема да бидат вклучени во граѓанската војна".
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Како што истакнува Сулзбергер, Маклин го изразил британското мислење, формирано врз основа на добиени извештаи "дека четири бригади" биле формирани од Грци во Југословенска Македонија, кои ја преминале границата и дека тие "биле организирани од Апостолски, а се претпоставувало, без докази, дека експерт на маршалот Тито, генералот Темпо, чие вистинско име е Вукмановиќ, имал удел во организирањето на трупите".
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Во секој случај авторот не чувствува грижа на совест што му се случи да земе удел во балканскиот синџир на трговија со бели робинки.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Тој не зеде никаков удел во матните работи кога се случуваа немилосрдните и користољубиви конфискации и национализации коишто одеа до бесмисленост, кога неговите колеги се вселуваа во куќите на богатите присвојувајќи ја покуќнината и сѐ што ќе стигнеа.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Во такви случаи татко ми се однесува како да е случаен минувач низ куќата, или како незаинтересиран гостин кој се чуди што тоа се случува, оти, нели, не е од нашето семејство и нема удел во настаните и односите во нашата куќа.
„Игбал, мојата тајна“ од Јагода Михајловска Георгиева (2000)
Јас не разбирам зошто и како е можно мајка ми да е виновна за сите лоши работи, а татко ми да е невин.
„Игбал, мојата тајна“ од Јагода Михајловска Георгиева (2000)