Со ова уверување тој го следеше антропозофот Рудолф Штајнер, кој во ова преобразување на медот што го прават пчелите виде пример за самиот процес на животот - “хаотичниот, течен” материјал, отелотворување на “духовната топлина” и, како таков, неисцрпен извор на енергија - во “кристална скулптура... со правилен геометриски облик”.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Според Бојс, преобразувањето на медот во саќе од страна на пчелите е “примарен вајарски процес” и, како таков, модел за секое создавање на уметност, поединечно и општествено.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во тоа свое уверување тој е искрен до наивност.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Доминантниот кино-филм фасцинира и забавува, а Џарман бара активна публика подготвена да го интерпретира филмското остварување како отворено дело.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Геометриското саќе е духовната топлина во негативна форма; течниот мед е духовна топлина како позитивна сила на животот.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во случајот на книгите, можеби повеќе би одговарал терминот „колаж, колажирање“. Dancing Ledge го монтираше (материјалот го подготви за печатење) Шон Ален, а истата работа при издавањето на The Last of England ја заврши Дејвид Л. Хирст.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)