Тој тренд во микроелектрониката сосема е разбирлив и значаен, но никако не би смеел да доведе до повторно униформирање.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Иако е патентиран, никогаш не е влезен во комерцијалното производство, но во седумдесеттите години неговата употреба како помошно средство во психотерапијата, стана тренд во Соединетите Држави.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Не знам каков е трендот во светот ама знам дека во Македонија постојано расте бројот на зависниците од интернет кои секојдневно се дружат со нивното височество фејсбук и скајп.
„Двоглед“
од Горан Јанкуловски
(2011)
Посткомунистичките жени исто така се соочуваат со прашањето дали конзервативните трендови во однос на жените во посткомунизмот се израз на еден патријархален културен систем кој му претходеше на комунизмот но беше држен под контрола од страна на марксистичкиот систем, или дали тие се резултат на самиот марксистички систем.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Вториот тематски блок ќе обработува одреден значаен тренд во литературата, филозофијата итн. (на пр.: „феминизам и филозофија“; „вештачка интелигенција“; „деконструкција“; „кибер-панк“...)
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Никогаш не дозволуваше да се однесуваме лошо со мајка ни.
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)
Потоа настапи Александар (неговиот помал брат од Берлин) со лонг плејките со музика што беше тренд во седумдесеттите и нашиот татко почна полека, додуша малку тврдоглаво да ги прифаќа промените...
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)
Неговата желба за чиста мисла не се задржува на едноставна спротиставеност на деликатните деструктивни постапки на московскиот концептуализам, исто како што неговата желба не е само полемика со западниот тренд во која би настојувал да ги оправдува разликите.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Зависно од аголот на гледање некому тоа може да му делува импозантно (1 500 картички текст, неколку стотици графички прилози, неколку стрипа, десетици млади македонски автори со своите први објавени творби, десетици текстови за најактуелните светски трендови во уметноста, теоријата, филозофијата, многу интервјуа со планетарно маркантни личности...), а некому сета работа може да му делува ништожно и безвредно.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)