Пред инвалидизираниот инструмент немаше микрофон, а два или три тона кои можеа да се извлечат од пианото ми зазвучија како предсмртни ропец на Луис Амстронг.
„Слово за змијата“
од Александар Прокопиев
(1992)
- Можеби ова ви е единствена прилика - велам земајќи си го пасошот и црвенеам заради сопствената ненадејна дрскост, заради неумесноста, заради тонот кој ги повикува на ред сите неупатени во случајот, заради тонот кој ѝ е длабоко туѓ на мојата природа, но ете, се вовлече како вирус во мојот глас.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
На пр. Тејлор наведува дека при снимањето на Девојките од челзи ролните звучно се репродуцирани една по друга.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Но, авторот на овој текст го гледаше Девојките од челзи со тон кој повремено е репродуциран од двете ролни истовремено.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)