Можеби тоа е можно како хипотеза во теоријата, но во практиката, во животните текови во кои ние егзистираме, тоа е апсурд.”
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Чинго многу порано можел да дојде во контакт со прозата на Чехов одошто со Бабел та нема основа да ѝ се даде предимство на претпоставката дека и тој суптилен чувствен тек во неговата проза дошол од втора рака и не како директен навев.
„Големата вода“
од Живко Чинго
(1984)
- Модификациите во антологијата, мислам, не само што прават Црни овци (второ издание) да дава информации за најзначајните текови во светскиот расказ од 19 и 20 век, туку придонесуваат таа да биде употреблива за посочување на некои теориски и естетски карактеристики на расказот воопшто.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Додека го слушаше Татко, во свеста на Камилски започнаа да се спротивставуваат двата тека во врска со турцизмите: со нив или против нив?
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)