Повторно Платон, само сега завиткан во христијанска догма.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Странците, наминувајќи некојпат во тоа кралство, потоа пишуваа во своите весници и многу се чудеа колку длабоко е проникнато обратното сфаќање во свеста на секој жител.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Впрочем, христијанското учење за душата и телото создава цврста подлога за изградба на типично, до денешен ден длабоко присутно, сфаќање во западната цивилизација за дуалистички пристап кон односот дух-тело.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
И луѓето читајќи ги истите зборови се валкаа од смеа, а потоа го пренесуваа текстот од рака во рака, го препишуваа текстот и дури го учеа напамет.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
На пример, дали некогаш ние двете сме разговарале за времето и просторот и за различните начини на нивно сфаќање во различните цивилизации; дали некаде сум читала за телепатијата, или таа ми го објаснувала тој феномен; ми го опишала ли таа мене Игбал како изгледа и како се однесува, или јас самата таков сум си го замислила...
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Кога ја отвори вратата, сега без изненадување, го здогледа својот прилично помлад колега Никола Гологанов кој му беше еден од ретките пријатели со кого со предизвик и задоволство ги споделуваше своите либерални сфаќања во текот на децениите на строго контролирано мислење и говорење.
„Човекот во сина облека“
од Мето Јовановски
(2011)
Многу долго разговаравме со мајка ми.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)