1963 Изнајмува студио во стара по жарникарска станица на 87-та улица,
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ноември - ја пронаоѓа мансардата на 231 47-ма улица, источен Њујорк, што станува негово студио познато како „Фектори“.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ја прави истата работа како и симетричното дело.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ноември - Елеонор - Ворд ги претставува неговите слики во „Стејбл“ галеријата; изложбата предизвикува сензација. Почнува серијата несреќи.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Истиот ден работеше и на чевелот со огледало на прстите.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Демонстрација: она што бараше двајца уметници, сега Џонс го прави сам и во исто време. /Се одвезов до неговото студио во градот.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Отидовме да го гледаме Glamour, Glitter and Gold во Бастиано студиото во Вилиџ, а после тоа отидовме во Салвејшн на Шеридан Сквер. 128 Margina #15-16 [1995] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
По некое време дојдоа и Џеки и Кенди со некои двајца типови што не ги познавав.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Џеки веднаш ми пријде и седна на масата на која седев со тројцата,Стоунси - Брајан, Кејт и Мик.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Според информациите што ги добивав од моите најблиски соработници, службениот стан Ема го користела за студио во кое ги поканувала своите клиенти, разговарала со нив, ги придобивала и ги инструирала.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
„Те чекам во студиото во толку и толку часот”, биле нејзините зборови при закажувањето на средбите.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Дури и кога Британците постепено го заземаа студиото во Излингтон, камерите беа американски, проекторите беа американски и лентата се викаше Кодак.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Јас не бев привлечен од Холивуд како место.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Странските критичари го посетија неговото студио во Москва дури по 1985-та, а уметниците почнаа да дознаваат за интернационалната авангарда преку фотографии и неколку рецензии.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Хичкок: „Снимен е 1938-та во малото студио во Излингтон, на објект од 90 стапки, со еден вагон, а за останатото послужија рир-проекциите или макетите.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
А со помош на Џуносуке Окујама (кој, кога Господ би ја знаел својата работа, би го размножил и поставил во секое електронско музичко студио во светот).
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)