Би било бескорисно за нашите сегашни намери да ги испитуваме сите Деридини апликации на оваа рамка.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Она што го правевме тогаш, преку изложби, хепенинзи и мурали, беше од голема важност, пред сé за самите нас, но и за јавноста чија потреба од свежина во ликовниот живот беше очигледна.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Дерида тврди дека Русо е присилен да признае, И покрај неговата изложена теза, дека пишувањето е апсолутно неопходен суплемент на говорот; со тоа на пишувањето му се допушта да биде од поголема важност.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Сепак, да фрлиме набрзина поглед на еден пример, колку да внесеме малку свежина во овие, би се рекло, сувопарни апстракции.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во меѓусебните односи од Азра извираше природност и спонтаност, а тоа внесуваше свежина во врската меѓу Андон и Лилица.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Азра внесе извесна свежина во тој живот. Покажа необична креативност.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)