Сепак, за цела една генерација странци и осаменици, она што го ветуваше Фектори, значеше сѐ.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
На пазарот за робови во Солун, Битола и Скопје, од Турците откупувал робови и ги ослободувал.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Други уметници ни покажаа уметност создадена од отпадоци, ѓубре, Енди ни покажа цел свет направен од ѓубре - интелигенција и ѓубре.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Темниот гламур на нејзината френезија за нас беше амблем на возможна сатурналија - како визија за робови во улога на господари, за американските книги, филмови и слики и музика, сѐ заедно, одеднаш, во прекрасна збрка, вон секаква трезвеност и непорочност, лудило или симпатија.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Социјализмот, теорија што се појави во почетокот на деветнаесеттиот век и претставуваше последна алка во синџирот на мислења што се протегаше назад сѐ до бунтовите на робовите во Античко време, сѐ уште беше сериозно заразен од утопизмот на минатите времиња.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)