При спојувањето на ролните во My Hustler го наоѓаме и првиот конвенционален рез во еден Ворхолов филм.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Токму таа загуба на идентитетот на уметничките стратегии им допушта еден специфичен рез во телото и една специфична структура која сака што повеќе да се оддалечи од традиционалната физикалност на телесните ограничувања, како што се просторот и времето, која сака да се оддалечи од причинската или непричинската логика на прикажување и наместо тоа да обликува некоја нова структура: структура во која ќе биде можно учествување на далечина, која ќе биде од информатички материјал и умножена на безброј нивоа.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Ова фалсификување, односно дизајнирање е блиско до класичната монтажа.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Одеднаш миризбата на двете тишини остави длабок рез во нивните души. - Јас, јас, не, не!
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Идентитетот се дроби во моментот кога веќе нема просторни ограничувања, кога се случува одвојување на телото и просторот, каде што групите веќе не се дефинирани со просторни туку со дискурзивни особини.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)